Denizeylem iyi akşamlar, benim bebeğimde 4 ay 22 günlük, evet şuan atak dönemindesiniz ve yaklaşık 1 ay gibi uzun sürecek. Bizde aynı şekilde yaşadık ve hala devam ediyor, bazen gündüzleri hiç uyumuyor, gece geç yatıyor erkenden kalkıyor, tüm gün huysuz ve ağlıyor. 4.ayfan sonrada uyku gerilemesi yaşamaya başlayabilirsiniz çünkü bebekler 4.aydan sonra yetişkinler gibi uyumaya başlıyormuşlar. Allah yardımcınız olsun güç kuvvet versin.