Selam kızlar :) 20 aylık bir oğlum 18 günlük bir kızım var. Oğlumun odası var ancak henüz ne yazikki beşiğinden ayıramadım çünkü çoğunlukla bizimle yatıyor haliyle kıza da beşik aldım.
Oğlanın yattığı saatte kızın gaz sancıları başlıyor sürekli emmek istiyor huzursuz oluyor vs vs derken kendimi sabaha kadar odada bebek ile uğraşırken buluyorum. Bebeğime yalnız bakıyorum destek olacak kimse yok eşimin de iş saatleri sebebiyle bana hiç bir faydası yok. Kızımın sabah saat 5-6 arası sancıları hafifliyor uykuya geçiyor derken saat 7-8 de emmek için uyandığı an sesine hemen oğlum uyanıyor ve daha uyumuyor. oğlumun gündüz tek uykusu var öğlenden sonra onu uyuytugum zaman da bu sefer kız emmek istiyor ağlıyor vs derken tükenmiş durumdayım.
Gercekten artık bağışıklık sistemim çöktü gözaltlarım mosmor oldu küçük ve büyük her iki bebeğim için de verebileceğiniz kaliteli uyku önerileri varsa çok sevinirimmmm
şöyle yarım saat bile olsa kafamı koyup bir dalabilsem dünyalar benim olacak gibi hissediyorum
Önereceginiz gaz damlası, masajı, müziği vs vs şeyler varsa açığımmm
oğlum için de merak ettiğim bizimle yatmaya çok alışık, onu yerinde yatırmayı denesem, ben yanından kalktıktan sonra, uyandığında direk beni yanında bulamadığında vs üzülür bir bunalıma girer mi çünkü zaten içli duygusal bi çocuk ve yenidoğan bebeden dolayı kıskançlık olur mu? artık yerine alıştırmalı mıyım? yoksa bu onu huzursuz mutsuz eder mi? yerine alıştırmalıysam çoğunlukla yanında mı yatmalıyım yoksa gereken ilgiyi hassasiyeti uyanık olduğu zamanlarda mı vermeye çalışmalıyım
aynu durumda olan birileri varsa lütfen bana bir günlerinin nasıl geçtiğini anlatsınlar iki küçük bebekle hayat nasıl oluyor ne aralıkta uyuyorlar vs vs