Bunu yazarken bile hala içim sızlıyor ama biz 3. Gün taburcu olup akşamına hastanelik olduk. İnanın hastanede hemşireler ugrasa ugrasa uyansıramadı dr canını yakmazsan uyanmaz deyip ayagını sıkmıştı. O aglafı ben agladım dr la atıştık. Ama malesef öyle öyle emdi. Hastahanede daha cok canını yakıyolar. Su damlat ayaklarına. Sütü agzına damlat yıka gerekşrse sabun sampuan olmadan uyandır. Bir de bez takibini unutma kac bez değişti telefonuna kaydet su saatte su kadar dakika emdi su saatte bez değişti. Bunu allah korusun hastaneye gidersen dr soruyor insan lohusayken gelmiyo aklına. Bir de son bişi bezınde kristalleşme yanı kırmızılıklara dikkat et bebeğin az beslendipini gösteriyor sıvı az yanı. Resmini cek öyle birsey görürsen ve o bezı atma hastaneye giderseniz dr bakıyor. Gğke gğke büyüt inşallah 😘😊