Yazilimcianne bak cnm ayni durum bendede var birileriyle paylaşınca tuhaf tuhaf bakiyorlar. Bende evlenmeden önce iş hayatimda çok aktif, ders çalışmayı sohbet etmeyi, ailemle vakit geçirmeyi, kitap okimayi, yeni şeyler keşfetmeyi, bagimsiz olmayı seven biriydim.. aşık oldum ve evlendim. Cocuk sahibi olmakta cok istedim. Rabbime şükürler olsun bal gibi bi oglum var. Ama ben diger anneler gibi degilim. Ayni senin gibi cok guzel ilgileniyorum bakiyorm evladima.. Allah kimseye acısını yaşarmasın. Ama işte gel gör ki ben anne gibi degilim. Görevimmiş gibi hersey.. evlenmek, cocuk sahibi olmak megerse bana cok uzakmış. Idealist bi insandim önceden ve hala kanımda o var. Mutlu olamıyorum tam anlamiyla… ben ben değilim sanki.. kendimi sucluyordum ama yalniz değilmişim.