Begonia4 Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 46 günlük gündüz bazen kusuyor ama çok değil. Hep yan yatırıyorum ve reflü yatağında yatıyor ama yine de korkuyorum uyurken. Yan yatırınca kussa bile ağzından çıkar değil mi? Başına gelen var mı?
GunesliHayat Begonia4 ben sürekli yan yatırma yastığı kullanmıştım.ebebeklerde var.içim çok rahat ediyordu uyurken.