Reflüden şüphe ederken idrar yoku enfeksiyonuymuş meğer devamlı ağlıyor 😔 çok aşırı huzursuz uykusunda bile bağırarak ağlamaya başlıyor uyanıyor ateşini devamlı ölçüyorum çok şükür yok araya haftasonu girmişti malum tekrardan hastaneye gidemedik bugün e nabızdan sonuca bakınca şok olduk değerlerinin çok üzerinde yani bende altını değiştirdiğimde bikaç defa bezinde turuncu gibi kristaller farketmiştim belki kaka kalıntısıdır demiştim değilmiş eşim eczaneye gitti doktor komşumuz sağolsun hemen ilaç yazdı bundan sonrası nelere dikkat etmem gerek tekrarlar mı bu durum geçmezse mecburen iğne vermem gerek dedi daha 3 ay 7 günlük kızım 😔😔