Merhaba kızlar konuyla alakalı değil ama bende bişey sormak istiyorum. Kızım 6 aylık tsdımlar bitti ben sabah Bi tsrlı kaşığı kadar diyelim labne ve çok az yumurta sarısı veriyorum. Öğlene mesela ya yoğurtlu havuç veriyorum ama oda az tabi çok vermiyorum doğru mu yapıyorum acaba bilemedim 😅