Deletedmom310 Nimomed ateş olcer kullanan arkadaşlar.ortam.sicakligini doğru ölçüyor mu emin olamadım.ben sormak istedim kullanan varsa
Tiviti30 Ben aldım ama çok kullanmadım yanlış sonuç veriyordu koltuk altı önerdi bir hemşire en doğru sonucu oradan alırsın dedi ortamıda doğru ölçmüyordu bence… Bence ona verdiğim parada yazık oldu 😂😂
Tiviti30 Deletedmom310 öyle canım maalesef. Oğlum huzursuz olduğu bir sabaha karşı ateşi var mı diye kontrol etmek istedim yüksek ateş gösterdi derece resmen belki benimkinde vardı bir sorun ama genelde koltuk altı öneriliyor zaten hastanede kullanılanölçerler daha pahalı diye biliyorum emin değilim