Kızlar ocak ayında doğum yaptm 2 hafta adetim sürdü 40 ım cıktığı gibi ertesi gün bida oldum oda 2 hafta sürdü baya oldum ozmanda smdi hala olmadım cok agrım var karnında belimde insan olmadıkca kendinden de şüpheleniyor oyle bi durumda olma ihtimali yok sizler ne zaman oldunuz yada olmak için bişey yaptınız mı