Efsanemel Arkadaşlar 2ay 18 günlük bebeğim uyumuyor delirmek üzereyiz. Gece uykusu bi nebze iyi sayılır 9-10 gibi uyuyor ama gündüzleri hiç uyumuyor uyusa yarım saat uyuyup uyanıyor dalamıyor gazı da yok damla kullanıyoruz ne yapmalıyız uyuması için
Asafeymeninannesi Efsanemel Demek ki uyumak istemiyor annesi. Uyanık olduğu süre zarfında mızmızlanıp, ağlamıyorsa bırakın
Hlal Efsanemel benmkide aynı canm yaaa üç aylık uyku denen bişi yok hemen uyaniyor,bazen çok güzel uyuyo,kundak yapın eli kolu oynatinca hemen uyaniyorlar,kundakla biraz uyuyo benmki, çok nadir oda
Efsanemel Asafeymeninannesi ama genelde kucakta gezmek istiyor bu sefer de. Gözleri kızarıyor istiyor ama uyuyamıyor sanki
Asafeymeninannesi Efsanemel Herhangi bir rahatsızlığı olmuş olsa huysuzlanır,ağlar. Her şekilde belli eder kendini yani Kucağa mı alışmış ? 🙄
Efsanemel Hlal kundak yapıyorum ama tam yarım saate uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım gündüz dinlenemiyorum resmen
Cansu08 Efsanemel ben inanıyorum ki gerçekten her çocuk farklı. Kimisi ten teması seviyor. Anne kucağında uyur. Kimisi Allah’ım en imrendiğim çocuk, yeni doğar sürekli uyur. Kimisi kolik. Kimisi gazlı. Kimisi süt alerjili. Bence sağlığı yerindeyse yapacak bir şey yok. Ben sallamamak için elimden geleni yaptım. Ama 11 aylık ve halen sallayarak uyuturum. 2 aylıkken falan çingene salıncağında bile uyumazdı. Bana dediler ki geçecek. Öyle böyle geçti gitti. Gece uyuyorsa ona da şükür. Kimisi gece de uyumuyor. Ama önerim. Banyo yapmak ve masaj yapmak. Sessiz ortamda dursun hep. Kucağa alışmakmış mış ları çöpe atın. Bebeğinizi kucağınıza alınız. O halen kendisini anne karnında sanıyor.
Efsanemel Cansu08 bebeğim zaten uyanık olduğunda biraz oyalanıp hemen kucak istiyor. Ben de kucağa alışmasına karşı değilim ama bu sefer de hiç bir iş yapamıyorum sürekli kucakta geziyoruz :)
Brcsnn Efsanemel 42 gunlük bebegim uyumuyor gece uyuyo gunduz uykusu yok denecek kadar az 1 saat uyuyor istedigin kadar damla kullan o gaz sancisidir bizimde ayni banyo ile biraz rahatliyo
1994 Ya gece güzel uyuyor ya gündüz kızım 2ay 8 günlük gündüzleri uyuyor geceleri 4 e kadar ayaktayız bi önerisi olan varsa bende çok sevinirim
Miyav Benim bebeğim de üçüncü ayına kadar kucakta uyuyordu gündüz. Ben yüzüne bir tülbent kapatıp kucağımda sallayarak uyutuyordum. Sonra yavaş yavaş kundaklayarak ayağıma aldım yine gözü örtülü. Şimdi gece gündüz hep kundaklanıyor ve gündüz gözlerini örterek ayağımda sallıyorum. On dakika da dalıyor ve bir saat kadar uyuyor🤷♀️ Nasıl olsa uyumaz diye denemekten vazgeçmeyin. Bir gün kucakta uyuyor bir bakmışsın ertesi gün ayakta ☺️ Bol uykular dilerim 🌼
Efsanemel Miyav ben sallamamak için elimden geleni yapıyorum emerken uyuyor dalıyor yarım saate uyanıyor resmen saat kurmuş gibi kalkıyor memede uyumazsa kucağımda biraz tutunca uyuyor ama yine yarım saat daha faZlası yok :(
Mrsde05 Efsanemel bizde 2 ay 22 günlüğüz belli bir düzenimiz vardı uyku saatleri konusunda zaten kolik bir Bebek bizde damla kullanıyoruz ve gündüzleri kucağımda uyurdu hep şimdi egerki varsa atak haftasındayız ve artık gündüzleri de uyumuyor bol bol sabır edin bugünler de geceçek ben kendimi öyle avutuyorum geceleri de kundak yapıyorum 😊rabbim yardımcınız olsun
Efsanemel Mrsde05 gerçekten Allah yardımcımız olsun sabır versin çok zor bi süreç ne zaman düzene gireceği de belli değil gerçekten yorucu oluyor artık
Melooo Efsanemel evet doktorumda öyle demişti kendimi 3 ay sartlandırdım ama hala devam ediyor bi tık azaldı sadece
Efsanemel 55eren55 siz nasıl uyutuyorsunuz resmen uyumamak için çıldırıyor direniyor. Doktora gittiğimde soracağım böyle uyumadan bu çocuk nasıl büyüyecek:)
55eren55 Efsanemel kucağımda gezdiriyorum ninni açıyorum internetten bazen memede uyuyor bazen önce ayağımda sonra kucağımda sallaya sallaya uyuyor keyfine göre bu akşam çarşafta sallayarak uyuttum yoruldum çıldırmakk üzereydim artık