Tugbasahinko bende bizimkinde yok diye olmadımı tutmadımı diye düşündüm bi an. Kendi kolumuzdaki aşı yerini düşünün öyle bi iz kalması için zaten mantıken derin bi yara olması lazım ara ara yara olup o hale gelicek görsem bende üzülürüm ama hemşire öyle dediği için görünce sorun olmadığını bilcem Allah’tan