Aselinannesii6 Ilk başlarda emzirme sırasında bisey yenmez içilmez dendi bebek memede olduğu sırada bunun aslı astarı varmı acava5
Deletedmom278 Aselinannesii6 Aslı astarı yok. Memede duran bir bebek için annenin emzirirken yemesi kadar normal bir durum olamaz.
Hohomoromu Aselinannesii6 valla ben yemek yıyorm kahvaltı yapıyırm cay ıcıyorum kahve ıcıyorum 😁 çok şükür bi sıkıntı olmadı daha önce hiç duymamıstım ilk defa burda duydum
Arasannesi Aselinannesii6 hıc boyle bısey duymadım ve ne alakası varmıs anlamadım.bebek emerken yemek yıyen bıcok ınsan var durmayınca bende alıyorum bazen
Gdogru Aselinannesii6 yok kız bana da dediler su iççektim içme direk çocuğa gider dediler 🤦🏼♀️ çocuk midemi emiyo sanki 😂
Aselinannesii6 Nltka Gdogru Arasannesi Hohomoromu Deletedmom278 Bana içme yeme sütün kesilir demişti kaynanam bende kalırken sonra o gittiğinde ben içtim tabide sizede sormak istedim
HaleCvs Gdogru evet geçenlerde bende su içiyordum uyardı büyüklerim emzirirken hiç birşry yeme içme diyerek, direk bebeğe gidiyormuş ama ben sürekli yiyip içiyorum emzirirken bi problemde olmadı hiç şuana kadar 🤔😄😃
Nltka Valla emzirirken yanıma su alıyorum hem Su içip hem emziriyorum 😂😂 Su içmesem fenalaşıyor gibi oluyorum
Dygu Aselinannesii6 kaynanamla annem öyle söylemişlerdi ama dinlemedim 😃 su içme genzine kaçar sakız çiğneme gaz olur .çay kahve içme çocuk yanar emzirirken tek göğüsunu verme çocuk yamuk olur 😃🤦🏻♀️ vs. Vs. Bitmezki anne kaynana nasihati 😃
Gdogru defnesmomm benim arkadaşım emzirirken kahvaltı ediyordu hep, kızı durmuyordu. Kafasına reçel dökmüş, ekmekle sıyırıp yemiş 😂😂😂 o aklıma geldi şimdi siz üzerine dökme deyince 😂😂
Melike09 Aselinannesii6 birşey olmaz tabiki. Ben çok yiyip içtim halada devam. 6 aylık olacağz. Sadece dikkat edin bebişe dökülmesin. Ben kızımın kıyafetlerine yemek bile damlattım😂😂
MayneymisAltintop Aselinannesii6 nööööö. 15 aylık kızım hala emzirirken yer içerim. İlk üç ay akşamları 3 saat emziridğimi biliyorum nasıl yiyip içmeyeyim. Ayrıca sütüm olsun diye etrafımsakileri tembihlemiştim emzirdiğini görürseniz su verin diye. Suyumuda içtim kahvemide içtim tatlımı meyvemide yedim. Hiiiç bir şey olmadı
Aselinannesii6 MayneymisAltintop icimi raharlattiniz valla ben sadece su içiyodum şimdi yiyebilirimde 😀😀
MayneymisAltintop Aselinannesii6 kücükken 3-4 aylık falanken kızımın emme saatleei benm keyif saatimdi. Tatlımı alır kahvemi yapr öyle emzirmeye başlardım. Dinlenirdim de . Kesinlikle bu fırsatı kaçırmayın büyüdükçe asla imkanınız olmuyor buna
Nltka esraeylul34 aynen daha yeni başladı emmeye zaten hem memeyi aldırmaya çalışmaktan hem onu kıpırtısından darlanıyırum
Aselinannesii6 MayneymisAltintop doğru söylüyorsunuz aslında emzirmeyi işkence değilde keyif haline getirmek lazım 🥰🤷♀️