Gece üstüne yatsa bu kadar saat geçmiş, ağrısının geçmiş olması lazım. Bi doktorunuzu arasanız? Korkutmak istemem ama bilgi vermek isterim, benim de 2 sene önce o şekil de olmuştu o kadar canım acıyordu ve ağlıyordum ki hastaneye gidince damarımın patladığını öğrendim. Bi doktorunuzu arayın, ihmal etmeyin.🌸