Dygu bende doğum yapalı henüz 2 ay oldu doğumdan iki hafta sonra bende de aynı kaşıntı başladı 2 haftaya kadar sürdü halada terleyince bir yerim kaşınıyor çok ilaç içtim krem sürdüm geçmedi en son ALlerset ve momecom diye bir krem kullandım geçti .Ama tam geçiyor diyemem terlememekte ve Sıcak duş almamaya dikkat et ben buz gibi suda 5 dk bekliyordum öyle hafifliyordu geceleri özellikle uykumdan uyandırıyordu çok kötü bir durum geçmiş olsun Allah şifa versin