Bebeğim 7 ay 4 günlük doğduğundan bu yana kansizlik problemimiz vardı 4.aydan beri kannilaci veriyorum ama kan sunucumuza göre degerimiz9.2 çıktı olması gereken değer 11,16 aralığı olması gerekmiş napcam bilemiyorum virüsten dolayı tedavi icin gidemiyoruz lutfen yasayip tlatanlar varsa yazsn