Alim7189 Defneyelin haklisin kuzum bndede aventin normal olani var dedigin gbi o cok gaz yapiyo bnde memnun degilim ondan.
Efenin-annesi07 Defneyelin evet bende gördüm orda ama aşırı pahalı tommee tippee diye bir marka var oda içi pipeti antikolik onu almayı düşünüyorum
Misterious Defneyelin memnunum gaz konusunda bi artış olmadı ama benim kizim 8 aylık falandı sanırım degistirdigim zaman daha küçükse sorun olursa bilemem