Kızlar merhaba. Oğlum 17 ayını bitirdi ne mama ne anne ne baba ne dede yani temel söylemesi gereken hiçbir şeyi söylemiyor asla konuşmuyor. 2 aylık olduğundan beri zeka kartları Kitaplar sürekli okuduk konuştuk anlattık. Neden böyle. Ayrıca bul tak oyuncakları var onları da yapamıyor. Sanki normal değilmiş gibi düşünmeye hissetmeye ve korkmaya başladım. Hastaneye şimdilik götüremem. Bana öneriniz var mı