Ada123 size kötülük etmiş olabilirler, çok üzülmüş olabilirsiniz. Görüşmek istemiyor olabilirsiniz hakkınzzdır yaşadıklarınızı bilemeyiz. Ama onlar eşinizin ailesi ve bebeğinizin dedesiyle babaannesi bu gerçeği değiştiremezsiniz. Görmek haklarıdır, eşiniz ailenize göstermek istemese üzülürsünüz çnkü ne olursa olsun ailem der sever sayarsınız. Eşiniz de üzülüyordur elbette.