Benim kızım 6 aylık olacak inşallah sadece emzirdim şimdiye kadar ama hep aç mi diye sorguladım sorun olmamasına rağmen emdikten sonra uzun uyuyor çişini yapıyorsa doyuyordur bence ben 3 aylıktı sanırım çok ağlayan bir bebeğim var zaten aç herhalde dedim emzirdim mama da verdim içti ama ağlamaya yine devam etti hatta yine meme istedi aç olduğundan değilmiş yani çocuğum huysuz 😃