Kızlar bebeğime devit 3 veriyorum ama içeriğiyle ilgili olumsuz şeyler duydum. Başka bir d vit. Almak istiyorum. D vit. Tavsiyeniz var mı. Birde kan ilacına başlanacak bu ay sonunda o da kabız yapıyormuş sanırım. ZTen bebeğim 2 günde bşr yapıyor onu verince iyice zorlanır diye korkuyorum. Başka kan ilacı tavsiyesi de alabilir miyim 😊