Cangul benimde 3 yıl olmadı test yaptırdık normal çıktı ilk testler sonra spermlerde sıkıntı varmış. Ama kendiliğinden oldu sonrasında. keçiboynuzu özü ve bal, propolis, arı sütü ve polen karışımı kullandık eşimle birlikte aynı zamanda da ovulasyon takip yaptık. Arkadaşınızın en hayırlı zamanda nasip olur inşallah