Suna-58 Srht kesinlikle katılıyorum benim de sağlık ocağı kilosu iyi dedi özele kontrole götürdük 700 g almış çok az dedi doktorlar sağlığına değilse kiloya takıliyor anneleri üzüyorlar bu kezde anneler strese giriyor acaba sütüm yetmiyor mu diye