Srht
Çünkü neden, mama şirketleriyle anlaşmaları olabiliyor🤭 Günahını almıyım kimsenin tabiki genelleme de yapmıyorum. Bebeğim 250 gram almıştı bir ay. Düzenli kontrole gidiyorduk, doktora günde 6 7 kere kaka yaptığını ve her bezi çişli aldığımı söylememe rağmen bana anne sütü yetersiz geliyor demekki şu mamayı başlamalısın diyince yanlış yerde olduğumu farkettim😊