Sizlere bir çay tarifim var bu tarif hem sizin metabolizmanızı hızlandıracak hemde bebeklerinizdeki sizden kaynaklanan gaz sancısını yok edeceksiniz..
Gaz sancısından uykusuz kalan anneler burayaa👋👋👋👋👋👋👋👋👋
Not:Ben elimde olan malzemeleri kullandım
MALZEMELER;
5 ADET POŞET REZENE ÇAY🍵
ÇAY KAŞIĞININ UCU KADAR KİMYON
KOKUSU HOSUNUZA GIDECEK MIKTARDA TOZ TARÇIN
LİMON 🍋
BAL🍯
VE SU
HAZIRLANIŞI;
POŞET ÇAYLARIMI DEMLİĞE ALDIM VE ÜZERINE 2 KUPA DOLUSU SU ILAVE ETTIM.ARDINDAN KAYNAYANA KADAR BEKLIYORUZ KAYNADIKTAN SONRA KIMYONU ILAVE EDIYORUZ VE BIR DAKIKA DAHA KAYNATIYORUZ ARDINDAN KIMYON ICERISINE DAGILDIKTAN SONRA TARCINI ILAVE EDIYORUZ KOKUSU HOS OLSUN DIYE KULLANILDIGI ICIN MIKTARINI AYARLAYIN FAKAT AZAR AZAR EKLEMENIZI TAVSIYE EDERIM BEN YARIM CAY KASIGI KADAR ATIYORUM VE ARDINDAN TARCINLA BERABER 3 DAKIKA DAHA KAYNATIYORUZ EN SON OCAKTAN ALMADAN ONCE LIMON SIKIP CAYIMIZI BIR GUZEL KARISTIRIYORUZ VE BARDAGIMIZA ALIYORUZ SEKER ILAVE ETMENIZI ONERMIYORUM BAL ILAVE EDIN VE AFIYETLE ICIN❤
Günlük bir bardak icmenizde fayda var kimyonu tum yemeklerinize katmayı unutmayin gaz sorunu cok azalacaktir bebeginizi dogru emzirmeye gayret ediniz sizleri seviyorum ben kurtuldum umarim sizlerde kurtulursunuz