GorkemEge Selam 🙋🏻♀️ bebeğinizin tırnakları kesilikse damaklarına zarar vermeyecek şekilde sizin kontrolünüz de emmesine izin verin. Korku ve kaygılarımızın en büyük sebebi bebeklikteki emme refleksi. Anaokulu öğretmeniyim, 2yaşına geldiğinde grup toplu oyunlarda reflekslerinin daha iyi olduğunu göreceksiniz🤗 ben oğluşumla sesler çıkararak emmesini sağlıyorum.Aaaaaa ooooo Eeeeee sesleri en sevdikleri. Sağlıklı büyüsün bebişlerimiz🙏🏻