Serenaybebek Merhaba hanımlar kızım ek gıdaya geçti akşamları tahıl maması vermemi istedi doktorumuz… Hipp organik yulaf ununu kullanacagiz… İlk başta bebekler ne kadar tuketirler? Kaç yemek kaşığna ne kadar süt koydunuz….
Deletedmom336 Serenaybebek belirli bir olcusu yok muhallebi kivaminda hazirlayin yarim kase yerse yine yapin zaten 1 2 gunden anlarsiniz ne kadar yyr. Kac aylik bu arada
snyck Serenaybebek 6 ayliksa suyla yapin bence ölçüsünü siz belirleyin ben 8.ayda falan öğün olarak 2 kaşık yapiyordum yiyordu
Sarezgi Hipp 5 tahıllı kullanıyoruz biz akşamları ama kızım 10 aylık olucak ilk zamanlar tam hatırlamıyorum ama 2 tatlı kaşığından falan başlayabilirsiniz ayrıca ben anne sütüyle yapmıştım tutmuyor kesinlikle su gibi oluyor suyla yapmanız lazım
Serenaybebek Sarezgi teşekkür ederim cevabın için… 5 ay 5 günlük kızım… Anne sütüyle hazırladım çok sıvı oldu şu ile hazırladım katı oldu ondan tiksindi… Ben de korkutmamak için mamadan şimdilik anne sütüyle vereyim dedim… Ondan bir de merak ettim normal mi kıvamı diye… Bir de ben uzun zamandır sağım yapmamışım bir göğsümden 200 ml falan gelirdi 60 ml geliyor şimdi normal mi?
Serenaybebek Deletedmom336 teşekkür ederim. Cevabın için… 5 ay 5 günlük su an… Su ile anne sütünün kıvamı farklı oluyormuş sanırsam…. Şu ile hazırladığımi yemek istemedi yoğun geldi sanırsam… Zamanla artar değil mi yediği miktar.
Serenaybebek snyck şu an 5 ay 5 günlük, çok katı geldi mama sanırım şu ile hazırlayınca… Yogun geldi yemek istemedi 😏
Deletedmom336 Serenaybebek kivamini biraz daha su koyarak acin nasil sevdigine gore onu ayarlayanilirsiniz kimi daha sulu yapip biberonla bile veriyor .ben hic anne sutuyle hazirlamadim.
Serenaybebek Deletedmom336 teşekkür ederim. Cevap için… Bir de yatmadan hemen önce mi veriyorsunuz gece rahatsız ediyor mu
Sarezgi @Serenaybebek bir tatlı kaşığıyla yapıp kıvamını çok koyu tutma biraz daha sıvı yapabilirsin alışınca daha koyulaştırırsın benim kızım ilk zamanlar sanırım 2 tatlı kaşığı civarı yiyordu şimdi 9.5 aylık 5 tatlı kaşığı civarı yiyor büyüdükçe artar yani bebek emdikten sonra sağdıysanız süt tekrar dolmadığı için az çıkmış olabilir ama zaten bebek emdiğinde daha fazla gelir ona sağımdan