nose frida tavsiye ediyorum. Tek kullanımlık serum fizyolojiklerden alın çok basit şekilde çekiyor.
Ayrıca diğer markalara devamlı uç satın almanız gerekiyor bunda yıkanabiliyor almanıza gerek kalmıyor. Ayrıca devamlı bu işlemi yapmayın. Doktorlar ayda 2 deda filan öneriyor.