Melekkamer şu an yazdığınız şeyi ben yazmak için girdim uygulamaya inanın, benm kızım da 9.5 aylık ve yazdıklarınızın harfi harfine aynısını yaşıoruz. Ek gıdayı zorla yio bu aralar, asla biberon içmio. Ben işe gittiğimde annem 1-2 defa mama veriodu ben de işten geldiğimde emzirme ve ek gıda ile besliodum. Şu an evdeyim koronadan dolayıişe gitmiorm ve resmen çileden çıkmış durumdayım. Annem geçen geldi 2-3 gün bende kaldı, biberonu verdi ve hiç bir şey olmamış gibi lıkır lıkır içti. Annem perşembe gecesi gitti ve ben asla biberonu veremiorm 😪 gece de saat başı uyanıo 🥺