Egemom09- Bebeğim 2 ay 4 günlük . Emzirdim sonra gazını çıkardım gaz çıkarırken var yok gibi kusmuk çıkarmış normal dedim olabilir . Yatırdım üstünü değiştiriyorum ağzından burnundan fışkırtarak öyle bir kustu ki çok korktum. Hemen yüz üstü çevirdim kussun diye biraz tuttum tekrar yatırdım bu sefer sadece burnundan fışkırttı . Çok korkuyorum neden olur ? Bu hafta ilk defa oluyor geçen haftalarda çok kustu 150 gram vermiş 😭 gerçi doktoru giydirdiğin kıyafetten kaynaklanmış olabilir dedi . O zaman hiç kilo almamış içtiğini kusmuş
damlahira Egemom09- Benimde kızım böyle kusuyordu reflü çıkmıştı sizde de ondan olabilir doktoruna götürme şansınız varsa götürün ona göre bir yol gösterirler size
Arasannesi Egemom09- reflü. Nıye ılac vermemıslo doktor bıde kılo verdıgı halde cok ılgınc yanı. Gavıscon verıyolar bende kullanıyorum artık sadece sabah kusuyo gün ıcınde kusmuyo
Nihanmutlu Egemom09- peynir, süt , yoğurt, badem fındık fıstık ceviz tahin bunlardan yememeye çalış bence ben en çok o şekilde rahat etmiştim. Umarım hemen geçer🙏🏻
Dilekoyku Bebek reflusu ama galiba senin ileri derecede benim kizimda cok kusuyodu tedavi gorduk col sukur gecti
Burcufilipovic Kusma derken sütü çıkarması tekrar dimi ? Yani farklı renkte bir şey değil? Çünkü benim kızımda 2 buçuk aylık ve ara sıra içtiği sütü çıkarıyor burnundan geldiği de oluyor. Ben çok içtiği için olduğunu düşünüp endişelenmiyordum, endişelenmeli miyim?
Egemom09- Burcufilipovic valla aynı şekilde söylediklerinle bire bir aynı şeyleri yaşıyorum . Bilmem ben endişeliyim kilosunu da etkiliyor bu bence
Arasannesi Kuboos_ günde 3 defa 1 er paket canım hatta bebek 4 bucuk kılonun uzerıne cıktıgında 2 paket verılır. Benım bebegım tam 4500 ama ben 1 er paket verıyorum hala.yetersız kalırsa 2 ye gecıcem
Arasannesi Kuboos_ kac kılo bebek acaba. Ama yarım paket cok az yanı hıc etkı etmez. Hatta gunde 2 defa bıle etkısını az gosterır yanı sabah ogle aksam beslenmeden sonra verılıyor.az kullandıgınız ıcın kusması cogalmıs olabılır
Arasannesi Kuboos_ hmm 4500 ustune 2 paket bıle verılıyor dedıgım gıbı canım yarım paket cok az.etkı etmez bos ıcmıs olur gıbı bısey yanı. Tekrar doktora danıs ıstersen busekılde soyle bakalım ne dıyecek