Kızlar merhaba 3 ay 16 günlük bir oğlum var. Normalde o kadar sakin bir çocuktur ki ama bu iki gündür durduk yere ağlıyor sesi kısılana kadar hiç bir şekilde susmuyor. Anne sütü veriyorum sadece ama emmiyor çok zor emziriyorum çok huysuz hiç böyle yapmazdı. Salyaları sürekli akıyor eli hep ağzında bilmiyorum ne yapsam dişlik aldım ama almadı. Bir bakar mısınız diş mi ne yapacağımı şaşırdım.
bu arada resmi yükleyebildim mi bilmiyorum