Hanımlar iyi günler cuma günü 36 haftalik doğum yaptım 8 günlüğüz bugün bebeğimin kalbinde üfürüm var dün gece ve bugün öğlen bebeğim bayılır gibi hareketsiz kaldı bi 20 sn kadar morarma falan olmadı ama gözlerini falan bi değişik yaptı benimki gibi bi durum yaşayan var mı hastanedeyim şuan ama ekg sinde falan hiç birşey çıkmadı kan tahlili için bekliyorum şuan