Kızlar 17 aylik oğlum var dün akşam ateşi vardı dişe bağladım köpek dişler kabarmış 38lerdeydi ateş calpol ılık duş sonrası uyuttum gecede ateşliydi emerken ağzının sıcaklığıni göğsümde hissettim bugünde istifar ishal devam ediyor ağzına birşey sürmedi hem sokağa çıkma yasağı var hem hastaneler güvenli değil ne yapmaliyim sizce fiklirlerinize ıhtiyacim var korkuyorum