Denzm27 Selam anneler🙏 bebeğim 19 günlük burnundaki pisliği içerisinde kurumuş nçburmunda grünmüyo daha derinde otribebeyle çektim çıkmıyo serum suyu kullandım yumuşatın diye oda fayda etmedi ne önerebilirsiniz 🙏
Aryemus_3 Denzm27 bizimde çok tikaniyo aklımada yatmıyordu hergun çekmek dr değiştirdik doktorumuz mukozaya zarar verir sadece suyu damlat dedi yumuşar hapşırınca çıkar dedi ama çıkmıyo tabi 2 günde bi kulak çöpünü hafif dönderiyom çıkıyor
Eeff53 Denzm27 hastanede kullandıkları izotonik su ve şıranga ile temizliyorum tavsiye ederim hemen açılıyor
Deletedmom389 Denzm27 𝚋𝚘𝚕 𝚋𝚘𝚕 𝚋𝚊𝚗𝚢𝚘 𝚢𝚊𝚙𝚝ェ𝚛 𝚌𝚊𝚗ェ𝚖 𝚋𝚊𝚗𝚢𝚘 𝚍𝚊 𝚝ェ𝚔𝚊𝚗ェ𝚔𝚕ェ𝚐̆𝚊 𝚒𝚢𝚒 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛 𝚋𝚞𝚕𝚞𝚗𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚘𝚍𝚊𝚢ェ 𝚍𝚊 𝚑𝚊𝚟𝚊𝚜̧𝚊𝚗𝚍𝚘𝚛 𝚜𝚞̈𝚛𝚎𝚔𝚕𝚒 𝚘𝚍𝚊𝚗ェ𝚗 𝚗𝚎𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝 𝚎𝚝
32Merveserin32 Bence elleme burun cekmesıyle cektıysen olmuyorsa doktorlar bırakın kendılıgındn cıkar dıyorlar
GuiltyLive En iyisi siz bir eczaneden bebek burun aspiratoru alın onu kullanin burnu açılır inş biz kullandık faydasını gördük burna takip çekince nefesi açılıyor bebegin
Denzm27 Burnunda görünen hiç. Bişey yok sanırım genzinde yumuşuyor ama hırıltı orda kalıyor tam o sırada öksürse çıkcak napcamı şaşırdım😪 pazartesi hçdoktora gtürcem gitmek istemesemde😏hepinize teşekkür ederim yinede🙏