Merhaba kızlar
Bebeğim 1 aylık saglık ocağının verdıgı monovıt d gaz ve kabız yapıyor 2 3 gündür vermıyorum gerçekten bebeğim gece ve gündüz gayet güzel uyuyor verdiğim zaman ağlama krızlerıne gırıyor ve kakasını yapamıyordu. Eczaneden devit 3 oral damla aldım bunu kullanan var mı yada başla damla önerisi olan🥺