gozde__ Işte kapıya koyamadiktan sonra kötülüğün bir anlamı olmuyor 🤣
Ballii kız o kadar da yapmayalım boşver 😉
gozde__ Biraz daha sabrım tükenirse yaparım valla yapmaktan da çok korkuyorum 🤣
Mlkemrecre ben asla hakkımı helal etmiyorum 🤦♀️
Birogretmenanne aynen öyle ben de hakkımı helal etmiyorum 🤦♀️
gozde__ ben de ağlıyorum kamerada ağlıyoruz sürekli biz salagiz ya demi evde oturanlar 😣
Sumide bizim vicdanımız rahat canım onlar kendi veballerinde boğulsun
gozde__ ankara