Merhabalar öncelikle buraya çok Hakim değilim ama platforma dahil olma sebebim ilk bebek ve tamamen tek başıma her daim ilgilenmek zorundayım. Bebeğim 1 ay 22 günlük yoğun bakım nezle enfeksiyonlar derken Allah’a şükür evdeyiz fakat kalça çıkığı ultrason zamanı geçti malum hastahane durumları benimle aynı zamanda doğum yapanlar sizler ne yaptınız nasıl çözülecek bu kontroller?