Deletedmom260 Merhaba güzel anneler, 4 aylık bir kelebeğim var. Saçlarını şimdiden kestirmem doğru mu sizce? Gür ve güzel saçları olsun istiyorum bu yüzden çok anlamadan kestireyim diyorum. Siz kestirdiniz mi bu konuda düşünceleriniz nedir?
Ikrazumra19 Deletedmom260 gür sac genetik oldugu icin kestirsenizde kestirmeseniz de birsey fark etmez o yuzden size kalmis birsey
Selinsu Deletedmom260 bebekken ben nerdeyse kelmisim yani cok az sari sacim varmis annemler hic kesmemis. Simdi saclarimi bi gör nasil gür 2 saat kurutmaya çalışıyorum ben bebegimin kesmicem gerek yok sen bilirsin
[silindi] Deletedmom260 Ben kestirmedim. Düşünmedim de hiç inanmıyorum çünkü çevremde yaşayıp ta aynı şekilde kalanlar var.
Deletedmom283 Deletedmom260 Kızım 19 aylık hiç kesmedim ama saçları oldukça gür :) Saç kazımayı sevmiyorum ya hoşuma gitmiyor tabi tercih meselesi :)
Yasminlina Deletedmom260 6 aylık kızım ve uzundu saçı az evvel yanlardan aldım…. Babasının elıne verdim. Bunu sakla kkzımızın ilk saçı dedi sasırdım valla babasından boyle bır dusunce beklemıyordum 😂😂😂😂 tarını yazarak. Saklamaya aldık ama komplr kel sekılde kestırmek ıstemem kıxım uyurken saclarını ılk oksuyo ordan uykuya gecıyorum… Kesılırse kendını iii hıssetmeyebılkr