Talya-merve Azizeguney bende ilk defa duyuyorum bizimde 4. Günümüz diştendir diye düşünürken kızarıklık olmaya başladı bütün vücudu neredeyse, Gelmiş geçmiş olsun bebişlerimize. Doktorunuz nerden bulaştığını söyledi peki
Mom090 Azizeguney ateş hiç düşmedi bizdede hatta bir ara biz 4 saati beklemeden 3 saat ara ile dönüşümlü şurup ve fitil verdik doktorumuz söyledi bizimkide 10 aylıktı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Azizeguney Bizimde hic yukselmemisti ama iki gub ugrastik asi atesiyle 😔 cok gecmis olsun