Afyondayız, bizde de düşük risk yazıyor çok şükür. Konum açık kullanıldığı için bir yerden başka bir yere gidince eğer orada hastalık fazla ise riskli bölgeye girdiniz diye uyarı veriyormuş uygulama. Büyük ve kalabalık şehirlerde olanların Allah yardımcısı olsun. 🙏