Arkadaşlar merhaba
Bu konuda bir çok post açılmış ama tekrar sormak istedim. Bebeğim dört aylık süt alerjimjz var ve henüz neye alerji olduğunu anlayamadık. Doktorumuz bir çok şeyi yememem gerektiğini söyledi. Yemek yaparken çok zorlaniyorum. Alerjik bebeği olan anneler neler yiyorsunuz ? Özellikle tatlı normalde çok fazla tatli tuketen biriydim. Şu an sadece un ve irmik helvası yiyebiliyorum. Süt ve tereyagsiz. Hayvansal gıdalar tüm paketli gıdalar domates kuruyemiş salça ve buna benzer bir çok ürün yasak. Sizlerin tavsiye ettiği tatlı veya yemek var mı?