Çok tedirginim. Maalesef apartmanda korona çıktı. İşin kötüsü şu ki adam eşiyle hastaneye gidiyor, kadın negatif diye eve gönderiliyor ve bundan kimsenin haberi yok. Eşim dahil işe gidip gelen bi dünya insan, bizde 2 yaşlı ve kronik hasta ayrıca 9 aylık bebeğim var… Veee bu sabah kadını tekrar ambulans gelip aaa testiniz pozitif çıkmış diyerek hastaneye kaldırıyorlar 😡 kimseye bi açıklama yok, ihtar yok, önlem yok, aramadığımız yer kalmadı kimse ilgilenmiyor… İstekleri ne yani herkese bulaşsın mı bu illet…