Oğlum 5 aylık çok gür saçları vardı. Ama 1 aydır çok kotu bir şekilde dökülüyor. Seyreklesti. Onu da geçtim artık hep kıl ağzında. Ya ben hiç kesmek kestirmek istemiyordum amaa şuan çok kararsızım çok küçük bide. Ee kuaförler de kapalı. Acaba biz kessek nasıl olur? Birde saç ne zaman sürede uzar 🙈🙄😀