Bitanesi biz mamaya 1 ay önce geçtik anne sütü alırken de böyleydi tabi bilemiyorum belki çocuğum kolay çocuk belki başından beri öyle alıştığı için böyle gidiyor bazı atak günlerinde sadece minik bir kaç tavsiyem olabilir ki uyumazsa diyelim 8 de odasına girdik ve uyumadı beşiğine koydum iyi geceler dediysem bir daha konuşmam emziği düşerse sadece müdahale ederim çok ağlarsa kucağımda biraz sakinleştirir geri beşiğine koyarım ve asla odasından çıkarmam misafirliğe de gitsem 8-9 arası evde olur beşiğinde yatağında uyuturum sanırım bu düzene oğlum da alıştı artık 😌