Arkadaşlar bir arkadaşım mama ısıtıcısı verdi bana ve (biliyorum çok saçma ve basit bir soru olacak internetten araştır diyeceksiniz araştırdım ve tatmin olamadım)bu mama ısıtıcısı nasıl kullanılıyor aslinda nasıl kullanıldığı da degil sormak istediğim mamayi ısıtırken içerisine su koyuyor muyuz yoksa direk mi biberonu yerleştiriyoruz şimdi suyla denemek istemedim durduk yere bozmayım ise yarar bir alet sonuçta Diye🤷🏻♀️