Ruzgarsmomm ilk doğumumdan sonra 3 sene uğraştım bu rahatsızlıkla 🤦🏻♀️ Tabi doktora iki kez gidince dahada gitmedim korkudan. Sıcak oturma banyosu genelde rahatlatır fakat sürekli bi çözüm değil.ikinci doğumdada tekrar edecek diye yüreğim ağzımdaydı we malesef tekrar etti ben yurt dışındayım we burada iki krem kullandım sanırım benmkiler orda yok ama oradaki eczanelerdende temin edebileceğiniz kremlerden we fitillerden, tuwalete çıkmanızı beklemeyeceksiniz 2 saate bi sürekli süreceksiniz düzenli kullanır we asla ihmal etmezseniz acısı geçti diye kullanmayı bırakmaz en az 15 gün kullanırsanız iyileşeceğine inanıyorum✌🏼 Çok çok çoook geçmiş olsun normal doğumlarda daha çok gözüksede sezaryen doğumlardada oluyor🥺🥺