Selinsu Çiğ sarimsak yemistim dun aksam. Bebege gaz yaparsa diye korktum sutumu vermedim zaten mamayla besleniyo sütüm az. Bugün versem cok rahatsiz eder mi ya etkisi ne zaman gecerki bilemedim🤔🤔
Deletedmom277 Selinsu yani sütünüzü vermemeniz bir şeyi değiştirmez o süt orada yine. Sütünüzden mahrum etmeyin gaz olacaksa olsun artık
Deletedmom268 Selinsu ben yiyorum canım ufakken de yedim bir sıkıntı olmuyor du ama çorba içine falan katıyordum
BenMathilda Selinsu Bir sey olmaz, alışsın bence. Gaz oyle ya da boyle oluyor zaten ilk 3 ay. Sarimsagin bir nohut kadar gaz yaptığını da duymamıştım. Bu elbette ki benim düşüncem, karar size ait 🤗
BenMathilda Selinsu Sormasi ayıp sarimsagi neden yediniz, dogal antibiotik etkisi icin mi? Tansiyon falan mı?
Selinsu BenMathilda taze sarimsak almislar pazardan cok canim istedi yedim aylardir yemiyodum severimde dayanamadim😄
Deletedmom268 Selinsu ben yogurt ıcındede yiyordum canım dene bakalım ben özellikle kızım kırgın gıbı gozuktugu zamanlar da yiyorum antibiyotik niyetine