Tugbaozkul
Anneler merhaba,35+5de doğum yaptım sezeryan ile,bebeğim 6gün küvözde kaldı,sütüm 3.gün geldi gayet güzel bol fazla fazla sütüm oluyordu,sağıyodum fazlasını buzluğa bile atıyodum bugun 17günlük olduk ve sütüm 4/5 gündür çok azaldı bebeğime zor yetmeye başladı 2saatte bir 60cc içiyor oğlum,yapmadım içmediğim şey kaldı tekrardan nasıl arttırabilirim ?