Bizde değerlere falan bakmadan verdi galiba bu ayda başlanması gerekiyor ben hamileyken de kan ilacım vegaferondu bende de kabızlık yaptı çok inşallah çocuğumda yapmaz meme+mama besleniyoruz haftada 1 yada taş çatlasın 2 kere yapıyor zaten kakasını bugün başlıcam inşallah sıkıntı olmaz mide bulantısı falanda yapıyormuş zaten hemşire uyardı