8138 Bebegim bozuk mama içti 11 saat beklemişti. Diş döneminde oldugu için çok huzursuz sabaha kadar uyumuyor emmek istiyor sütümün yetmedigi yerde mama veriyordum kolaylık olsun diye baş ucumda duruyordu ben uyurken uyanıp kaşla göz arasında içmiş napmalıyım tecrübeli olanlar fikir verin bebegim 9 bucuk aylık
Janss 8138 Gözlemleyin annesi, kesilmeyen fışkırır kusma ya da uzun süreli ishal/ateş durumu yaparsa acile götürürsünüz. Özel hastanelerden birini arayıp nöbetçi çocuk doktoru da sorabilirsiniz, bağlanıp danışırsanız daha doğru yönlendirme alırsınız.
Babe 8138 Gecmis olsun canim ben cok ciddi bir sey olacagini sanmiyorum ki umarim olmaz.Kizim 2 aylikken memeye ek gunde 60 cc mama veriyorduk 1 kez.Bir gece yapmistik mamayi icmedi.2 saat sonra emzirmistim.Ondan da 2 saat sonra uyandi ben uykusuzlugun bana verdigi yetkiye dayanarak yanlslikla 4 saatlik mamayi vermistim kusmasi filan da olmadi.Stres yapmayin gozlemleyin Allaha emanet
Gokceninannesiiyim 8138 bizim bi tanıdığımız vardı. Kızı 1.5-2 yaş aralıgındaydı. Annesi akşamdan bir biberon mama yapardı 240ml kadar o kız onu sabaha kadar uyanıp uyanıp içerdi. Belki içinizi rahatlatır diye yazdım..
8138 Janss İki tane doktora sorduk aynen sizin yazdıklarınızı söyledi umarım hiçbirşey olmadan atlatırız çok panik yaptım çok üzgünüm
deletedmom719 8138 gözlemleyin uyutmayın bir şey olmaz Allahın izniyle inşallah bende bebeğime ekşimiş Yoğurt yedirmiştim bilmeden 2 saat sonra uyurken birden fışkırtarak kustu Allahtan yanındaydım gördüm kusunca rahatladı yanından ayrılmayın birşey Olmaz inşallah
Janss 8138 Bugün sıvı beslenmeyi arttırın, vücuttan bir an önce atılsın. Böyle böyle büyüyorlar üzülmeyin 😌
8138 Yazılanlar içimi çok rahatlattı kuzumu gözlemliyorum 5 saat oldu birşey olmadı uyutmadım hala sıvı veriyorum kusma ateş v.s de yok