Ogze Merhaba arkadaslar. 2 ay 20 gunluk bebegim var bezini her degistirdigimde idrardan sismis olurdu. Fakat bu sabahta beri cok azaldi. Bazen hic yok gibi. Neden olabilir ki acaba?
Aselikra Ogze benimde kizim 4ay 7 gunluk bizimde de dediginiz gibi azaldi ama meme reddi var benim kizimda az az emiyo zoraki ona bagliyorm ben carsamban kontrolumjz var bakalm kilo alimi nasil
Annesininprensesi Ogze benim bebeğim de artık öyle bende farkettim🤔 önceden daha fazla yapardı benim bebeğim 2 ay 29 günlük
deletedmom4842 Ogze Takip edin sürekli bi azalma varsa gidin arada olabilir böyle çok önemli bir şey olmayabilir ama dediğim gibi sürekli aynıysa gidin tabii
Ogze Sonermerveutku dusundum onu da. Az once bir tanesini sagdim 80cc cikti. Bir de doymasa huysuz mu olur bilemedim. Bugun cok uyudu doymasa uyuyabilir mi acaba
Toprak Benim bebegimde 2 ay 20 günlük bizimde idrarda problemimiz var damla damla salı günü sontali ilaçlı ultrason cekilicek böreğine bakicaklar cisi bobregine kaciyomu bakilicak
Toprak Ogze son 2 haftadirli böyle sontayla idrar kültürü almışlardı enfeksiyon olunca ondan beri boyle
Ogze Aselikra iyidir kilo alimi insallah. Az emdigi icindir muhtemele sizinki. Benim emiyo ama idrar cok az. Bir de bugun cok uyudu acayip bi sekilde. Uyandi emdi uyudu hic arasi yok. Icim hoc rahat degil
Ekininannesi Ogze valla bilmiyorum. Hep elime alıp hayret ediyorum. Niye bu kadar az diye. 3 gündür falan böyle. Dpktora gittik aslında ama farketmemiştim o zaman. Kilo almasındz problem yok dedi ama. Cidden emmek istemiyor. Dolaştırarak zor emziriyorum
Ogze Ekininannesi kilo aliminda bizde de problem yok ama bu 1 gunluk bisey. Sutum yetmiyk mu desem 1 tanesinden az once 80cc cikti.
Annesininprensesi Ogze bende doktora götürmeyi düşünüyorum bakalım gidersem yazarım mutlaka eğer siz de öğrenirseniz bizi bilgilendirin 🙏